دانلود افزونه edd برای وردپرس

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ در دستۀ افزونه های وردپرس بدون دیدگاه
Rate this post

یکی از افزونه هایی که معمولاً برای کسب درآمد از سایت مورد استفاده قرار می گیرد، افزونه Easy Digital Downloads است که به اختصار به آن EDD گفته می شود. از EDD برای راه اندازی یک فروشگاه فایل استفاده می شود و در بین کاربران وردپرس بسیار محبوب است. کارایی ساده، رایگان بودن، امکانات پیشرفته، امنیت بالا، انعطاف پذیری خوب، هماهنگی زیاد باعث شده که EDD را همه بشناسند و برای آن مقالات و آموزش های بسیاری تولید و عرضه شوند. ما هم به نوبۀ خود در سایت مان آموزش های تصویری و خوبی را برای شما منتشر کردیم.

افزونه EDD برای وردپرس

برای دانلود هر افزونه ای پیشنهاد می شود که از مخزن اصلی وردپرس استفاده کنید. این کار باعث افزایش امنیت سایت شما می شود. این احتمال وجود دارد افزونه یا قالبی که از منابع و سایت های دیگر دانلود می کنید، حاوی کدهای مخرب باشند و حتی سایت شما بعد از نصب آنها هک شود. به همین دلیل برای دانلود افزونه EDD هم به مخزن وردپرس مراجعه کنید.

مخزن وردپرس حاوی توضیحات و مشخصات کامل تمامی افزونه ها است. پس به نشانی wordpress.org/plugins رفته و عبارت  easy digital downloads را جستجو کنید. اولین افزونه احتمالاً افزونه EDD خواهد بود که باید روی عنوانش کلیک کنید و وارد صفحه دانلود EDD شوید. برای رفتن مستقیم به صفحه دانلود افزونه EDD روی این لینک کلیک کنید. سپس روی دکمه آبی رنگ Download در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید. افزونه برای شما دانلود می شود.

یکی دیگر از راه های دانلود و نصب افزونه بدون دردسر این است که وارد صفحه افزونه ها > افزودن از پیشخوان سایت خود شوید. عبارت  easy digital downloads را جستجو کنید. افزونه یافت می شود و می توانید تنها با یک کلیک آن را نصب کنید و با کلیک دیگر آن را نصب کنید. امیدوارم که این آموزش به شما کمک کرده باشید که سایت تان را به یک فروشگاه فایل عالی تبدیل کند. البته آموزش های دیگر مثل آموزش افزونه EDD برای وردپرس هم به کمک شما خواهند آمد.