افزونه نمایش قیمت روز بیت کوین در سایت وردپرس

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ در دستۀ افزونه های وردپرس بدون دیدگاه
Rate this post

یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال مجازی که سرمایه گذاران بسیاری هم دارد، بیت کوین نام دارد. تقریباً می توان گفت که همه اسم آن را شنیده اند و می دانند که می توان سرمایه گذاری خوبی روی آن داشت. به این خاطر که قیمت آن هر لحظه در حال افزایش است. البته همیشه این طور نبوده و حتی کاهش های بسیار زیادی را هم تجربه کرده. به هر حال چیزی که مشخص است این است که بیت کوین هر لحظه یک قیمتی دارد و شاید شما خواسته باشید این قیمت را روی سایت خودتان به بازدید کنندگان نشان دهید. برای این منظور ما یک افزونه با عنوان Current Bitcoin price را به شما معرفی می کنیم که استفاده راحت و مفیدی دارد.

افزونه نمایش قیمت روز بیت کوین در سایت وردپرس

افزونه نمایش قیمت روز بیت کوین در سایت وردپرس

با رفتن به صفحه افزونه ها > افزودن، با جستجوی عبارت Current Bitcoin price می توانید این افزونه را یافته و با کلیک روی دکمه نصب، آن را نصب کنید. سپس آن را فعال کنید. پس از فعال کردن یک صفحه به گروه صفحات “تنظیمات” در پیشخوان شما افزوده می شود که طریقه کار کردن با آن توضیح داده شده است. در اصل شما باید از کدهای کوتاه افزونه استفاده کنید و آن را در هر کجایی که خواستید قرار دهید.

صفحه تنظیمات و راهنمای Current Bitcoin price

صفحه تنظیمات و راهنمای Current Bitcoin price

تصویر بالا نمایی از صفحه آموزش و تنظیمات افزونه Current Bitcoin price است. در قسمت سمت راست کدهای کوتاه مرتبط با هر واحد پولی بیت کوین نشان داده شده است. قسمت سمت چپ دو گزینه تنظیماتی دارد که ممکن است در نسخه های آینده تغییر کند. مورد اول که یک فهرست کشویی از عدد ۱ تا ۴ و یک مقدار none است، مقدار اعداد بعد از اعشار را از اینجا می توانید مشخص کنید. گزینه دوم با نام Enable Bitcoin on TinyMCE را اگر فعال کنید، نمایش ابزارهای ویرایش نوشته در صفحه ویرایش نوشته تغییر می کند و دکمه نمایش بیت کوین هم در آنجا ظاهر می شود. شاید نیازی به فعال کردن این گزینه نداشته باشید.

در تصویر زیر می بینید که ما کد کوتاه نمایش قیمت بیت کوین به واحد دلار را در ابزارک های سایت قرار دادیم. دقت کنید که برای گذاشتن کد کوتاه در ابزارک ها، از ابزارک متن استفاده کنید، نه ابزارک HTML سفارشی، که کار نخواهد کرد.

گذاشتن کد کوتاه Current Bitcoin price در ابزارک

گذاشتن کد کوتاه Current Bitcoin price در ابزارک

که اگر به صفحات سایت خود مراجعه کنید، با یک چنین تصویری مواجه می شوید. یعنی قسمت لحظه ای بیت کوین به واحد دلار در جایی که ابزار قرار گرفته است نشان داده خواهد شد.

نمایش قیمت بیت کوین در سایت

نمایش قیمت بیت کوین در سایت

هر بار هم که صفحه را بارگذاری مجدد کنید، قیمت همان لحظه نشان داده می شود. قابل ذکر است که این قیمت از سایت CoinDesk که یکی از معروف ترین سایت ها در زمینه ارزهای دیجیتال است دریافت می شود.