کد آپدیت خودکار پوسته های وردپرس

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ در دستۀ وردپرس حرفه ای بدون دیدگاه
Rate this post

باید بدانید که آپدیت کردن تمامی پوسته های وردپرس از ضروریات سایت است. با این کار امنیت سایت افزایش پیدا خواهد کرد. اما خیلی از عزیزان به دلیل اینکه این کار زمان بر است، مخصوصاً اگر تعداد زیادی پوسته روی سایت نصب شده باشد، از این کار امتناع می کنند. یا به دلیل ایجاد تغییرات روی پوسته، برای اینکه این تغییرات از بین نروند، پوسته را به روز نمی کنند. اول از هم باید گفت که شما نیازی ندارید پوسته هایی که از آنها استفاده نمی کنید را نگه دارید. آنها را حذف کنید. در ثانی برای بروز کردن خودکار پوسته هایی که از مخزن وردپرس دریافت کردید، راهکارهای زیادی وجود دارد. در این مقاله استفاده از یک کد ساده را به شما معرفی می کنیم.

کد آپدیت خودکار پوسته های وردپرس

کد آپدیت خودکار پوسته های وردپرس

قالب هایی که شما از مخزن وردپرس دریافت و روی سایت نصب می کنید، معمولاً بعد از مدتی نسخۀ به روز شدۀ آن اماده دریافت می شود. اگر پوسته ای بعد از مدت حداکثر یک سال به روز رسانی نداد، حتماً باید به فکر یک جایگزین باشید. چون احتمال خطر برای سایت وجود خواهد داشت. علاوه بر اینکه پوسته های قدیمی به دلیل اینکه از نظر کدنویسی بررسی نشدند، در نسخه های جدید وردپرس ممکن است به درستی کار نکنند و یا حتی کل سایت شما را خراب کنند.

اما برای به روز نگه داشتن پوسته های خود، علاوه بر اینکه از افزونه های جانبی هم می توانید برای این کار استفاده کنید، قادرید کد زیر را در فایل functions.php قالبی که همینک روی سایت فعال است قرار دهید تا بروزرسانی پوسته هایی که به صورت اصلی نصب کردید به صورت خودکار انجام گیرد.

add_filter( 'auto_update_theme', '__return_true' );

بدین ترتیب قالب های سایت شما با انتشار نسخه جدید به روز می شوند و شما دیگر نگران هیچی نباید باشید.