هک بروز کردن خودکار افزونه های وردپرس

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ در دستۀ وردپرس حرفه ای بدون دیدگاه
Rate this post

به روز کردن افزونه های وردپرس مزایای زیادی دارد که از مهم ترین آنها بالا رفتن امنیت سایت است. به این دلیل که توسعه دهندگان افزونه با به روز کردن آن در اصل ایرادهای آن را برطرف می کنند که یکی از این دست ایراد ها، ایرادات امنیتی است. اگر تعداد زیادی باشد که افزونه روی سایت نصب کردید، کار به روز کردن آنها ممکن است زمان زیادی از شما سلب کند. به همین دلیل شاید ایدۀ خوبی باشد که به روز کردن افزونه های سایت را به صورت خودکار کنیم. البته برای این کار پلاگین هم وجود دارد که بهره بردن از این هک که در اصل یک خط کد ساده است راحت تر و سبک تر می باشد.

هک بروز کردن خودکار افزونه های وردپرس

هک بروز کردن خودکار افزونه های وردپرس

کدی که ما باید از آن استفاده کنیم را باید درون سند توابع قالب وردپرس یعنی functions.php بگذاریم. البته قالبی که همینک فعال است. پس این سند را درون ویرایشگر وردپرس یا حتی ویرایشگر File Manager هاست خود باز کنید و کد زیر را در انتهای آن قرار دهید:

add_filter( 'auto_update_plugin', '__return_true' );

به همین راحتی ما از یک فیلتر وردپرس برای بروز کردن خودکار افزونه های وردپرس در پس زمینه وردپرس بهره بردیم. البته مثل همین کد برای به روز کردن خودکار خودِ وردپرس و همچنین قالب های آن هم وجود دارد که در مقالات بعدی از سایت خدمت شما آنها را هم معرفی خواهیم کرد. با ما باشید!