از آنتی ویروس قوی روی رایانه استفاده کنید

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ در دستۀ امنیت وردپرس بدون دیدگاه
Rate this post

برای بالا بردن امنیت سایت باید جوانب زیادی را در نظر داشت. یکی از این جوانب تامین امنیت رایانه شخصی است که با استفاده از آن سایت مدیریت می شود. امنیت رایانه شخصی هم معمولاً با نصب یک نرم افزار امنیتی میسر می شود. افراد معمولاً به دنبال یک نرم افزار امنیتی یا به اصطلاح آنتی ویروس می گردند که ویروس های روی حافظه های جانبی و همچنین روی رایانه شان را شناسایی و سپس از بین ببرد.

از آنتی ویروس قوی روی رایانه استفاده کنید

از آنتی ویروس قوی روی رایانه استفاده کنید

شاید برای شما جالب باشد که بدانید اگر یک ویروس روی رایانه شما باشد، امکان انتقال آن روی سایت وجود دارد. به فرض اینکه ویروس به یک عکس چسبیده باشد و شما آن عکس را روی سایت خود آپلود کنید، هاست شما هم آلوده می شود. حالا هر زمان که فردی آن عکس را دانلود کند یا روی مرورگر خود باز کند، حتما ویروس را هم دریافت کرده و رایانه اش آلوده می‌شود. این از طریقه الوده شدن رایانه های مختلف، به واسطۀ آلوده بودن رایانه کسی که یک سایت را مدیریت می کند.

حالا اگر به بحث امنیت خود سایت نگاه کنیم، با ورود یک ویروس به سایت، حتی ممکن است با تخریب کل اطلاعات روی هاست هم پیش برود. در بهترین حالتش این است که موتورهای جستجو به خصوص گوگل به مخرب بودن سایت شما پی می برند و آن را به کسی برای بازدید پیشنهاد نمی دهند که هیچ، حتی دسترسی افراد با به واسطۀ مرورگر به سایت شما مسدود می کنند. حالا راجع به این موضوع در مقالۀ بعدی بیشتر بحث می کنیم که وقتی سایت از نظر امنیتی با مشکل مواجه می شود، چطور روی سئوی سایت تاثیر می گذارد.

بنابراین داشتن یک آنتی ویروس و دیوار آتش خوب را روی سیستم تان فراموش نکنید. انواع مختلفی از این نوع نرم افزارهای امنیتی وجود دارد که با یک جستجوی ساده می توانید اطلاعات خوبی راجع به آنها کسب کنید و یکی از بهترین آنها را روی رایانه خود نصب کرده و آن را پیکربندی کنید.