درباره

وردپرس محبوب ترین نرم افزار تحت وب راه اندازی و مدیریت سایت اینترنتی است. سایت های بزرگ و کوچک بسیاری به واسطۀ وردپرس راه اندازی شدند که روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود. وردپرس کار راه اندازی سایت را به قدری ساده کرده است که شعار توسعه دهندگان وردپرس راه اندازی سایت بدون نیاز به دانش تخصصی طراحی سایت است! پس همگان قادرند با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا سایت خود را در هر شرایطی و در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی نمایند.

سایت ما به نشانی WordPress.ComputerUser.ir که زیر مجموعه سایت های کاربر رایانه محسوب می شود، با قصد ایجاد یک منبع کامل و جامع برای گردآوری و تولید آموزش های این نرم افزار متولد شد و روزانه مطالب مفید و آموزشی زیادی چه به صورت متنی و چه به صورت تصویری و ویدیویی منتشر می کند. هدف اصلی سایت ساخت مرجع کامل وردپرس است. نه جذب بازدید کننده به هر قیمتی برای کسب درآمد، که خیلی از سایت های فارسی تنها با انتشار برچسب به تنهایی درون سایت، سعی در کشاندن مشتری به زور می کنند.

شما هم اگر نظر و پیشنهاد و یا حتی موضوعی برای مطرح کردن با ما داریم، می توانید یا از طریق بخش دیدگاه های همین صفحه، یا ایمیل info [at] computeruser.ir با ما در ارتباط باشید. از هم صحبت شدن با شما خوشحال خواهیم شد.