چک لیست امنیتی وردپرس

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ در دستۀ امنیت وردپرس بدون دیدگاه
Rate this post

به فهرستی از مواردی که باید برای اهداف خاصی بررسی شوند، چک لیست یا همان فهرست بررسی ها گفته می شود. در وردپرس هم معمولاً چنین چک لیستی وجود دارد که مدیران سایت های وردپرس باید تک تک این موارد را بررسی کرده و آنها را روی سایت خود اعمال کنند تا بتوانند یک سایت ایمن و غیر قابل نفوذ داشته باشند. در اینجا قصد ما معرفی سرویسی به نام wpsecuritychecklist.org است تک تک مواردی که از نظر امنیتی باید روی سایت خودتان بررسی کنید را فهرست کرده است. شما میتوانید آنهایی که انجام شده است را تیک بزنید و به سراغ گروه بعدی پیشنهادات بروید.

برای مراجعه به این سایت وارد صفحه wpsecuritychecklist.org/items شده و خواهید دید که این چک لیست به صورت گروه بندی شده ظاهر می شود. ما بیشتر این موارد موجود در این چک لیست را در دیگر مقالات سایت خود خدمت شما توضیح دادیم. مثلاً در گروه wp-config وقتی از کلیدهای امنیتی وردپرس صحبت می شود و گفته می شود که این کلیدها را وارد وردپرس خود کنید، قبلاً راجع به اینکه کلیدهای امنیتی چیست و چه کاربردی دارند و چطور می توان آنها را تنظیم کرد، یک مقالۀ آموزش نوشتیم. کافی است در سایت جستجو کنید و صفحات نتیجه را بررسی نمایید.

 چک لیست امنیتی وردپرس

چک لیست امنیتی وردپرس

هر کدام از گروه های موجود در این چک لیست شامل موارد مختلفی هستند. مثلاً در گروه Login Page پیشنهاداتی برای بالا بردن امنیت صفحه ورود وردپرس را در خود گنجانده است.

شما هم کافی است به این چک لیست امنیتی وردپرس مراجعه کرده و وجود و یا عدم وجود آنها روی سایت تان را بررسی کنید.