کلیدهای تعیین هویت مخفی وردپرس را تنظیم کنید

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ در دستۀ امنیت وردپرس بدون دیدگاه
Rate this post

وردپرس برای تشخیص کاربران وارد شدن به حساب خود، از کوکی استفاده می‌کند. این کوکی ها روی رایانه کاربر ذخیره می شوند و در خیلی از مواقع حکم کلید ورود به پیشخوان را دارند و کسی که قصد هک کردن سایت را داشته باشد، از این کوکی ها هم قادر است برای مقاصد خود استفاده کند. به همین دلیل توسعه دهندگان وردپرس فکر اینجایش را هم کرده اند. آنها از یک سری کلیدهای امنیتی برای بالا بردن ضریب امنیتی این کوکی ها استفاده می کنند که این شما هستید که باید با تنظیم آنها در فایل کانفیگ وردپرس، این چنین قابلیتی را فعال کنید.

کلیدهای تعیین هویت مخفی وردپرس را تنظیم کنید

کلیدهای تعیین هویت مخفی وردپرس را تنظیم کنید

تصویر بالا نمایی از قسمت کلیدهای امنیتی سند wp‌-config.php است که به درستی تنظیم شده است. کلیدهای امنیتی به صورت یک رشته از اعداد و حروف تصادفی است که برای تولید یک چنین رشته ای کافی است از سرویس خود وردپرس برای تولیدش استفاده کنید. پس کافی است از طریق مرورگر وارد صفحه زیر شوید.

https://api.wordpress.org/secret-key/1.1/salt

خطوط تولید شده به صورت تصادفی را برداشته و به جای خطوط در سند پیکربندی وردپرس جایگذاری کنید. دقت کنید که با هر بار تغییر این ثابت ها در سند پیکربندی وردپرس، کاربرانی که به حساب خود وارد شدند، باید مجدد اقدام به ورود به حساب خودشان کنند.