چند نکته برای وردپرس کار حرفه ای شدن

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ در دستۀ وردپرس حرفه ای بدون دیدگاه
Rate this post

اگر به دنبال یک شغل دوم و مرتبط با رایانه می گردید، حتماً کار روی وردپرس را هم در گوشه ای از ذهن خود دارید. شغلی که می تواند در اوقات یدکی شما انجام شود و کار روی آن کاملاً به دست خودتان است. اما این کافی نیست که تنها بتوانید با وردپرس به صورت عادی کار کنید. بلکه باید سعی کنید یک وردپرس کار حرفه ای شده و مهارت های خود را تا سطحی که افراد کمتری آن مهارت ها را یاد دارند بالا ببرید. در این مقاله به نکاتی برای افزایش این سطح تا حد وردپرس کار حرفه ای شدن می پردازیم.

چند نکته برای وردپرس کار حرفه ای شدن

چند نکته برای وردپرس کار حرفه ای شدن

زمان خاصی را بگذارید

اینکه هر زمان، وقت اضافه پیدا کردید و سریع شروع به کار روی وردپرس کنید شاید در نگاه اول خوب باشد. اما کیفیت کار زمانی که یک زمان خاصی را به امر یادگیری و کار روی وردپرس اختصاص می دهید به شدت افزایش پیدا می کند. بنابراین چه آخر روز و یا آخر هفته همیشه یک زمان خاصی را به این امر اختصاص دهید و به دیگران هم بفمانید که شما در این زمان نیاز به محیط مناسب دارید.

کمک بگیرید

چه از نظر فنی و موارد دیگر از دیگران کمک بگیرید. حتی این خیلی مهم است که کمک روحیه ای بگیرید. همیشه نقش شخصی که به موفق شدن شما اعتماد داشته باشد، در رسیدن به هدف تان بسیار پر رنگ خواهد بود. ارزش چنین شخصی در کنارتان را بدانید.

از محیط کاری شغل اول فاصله بگیرید

یک میز در منزل و یا یک محیط دیگر مختص کار روی وردپرس برای حرفه ای شدن را در نظر بگیرید که این امر باعث افزایش بهره وری و تمرکز حواس شما خواهد شد.

اهداف شفافی را تعیین کنید

اینکه به چه چیز یا چیزهای می خواهید برسید را به صورت یک هدف ترسیم کنید و هزینه ها و راه هایی که باید طی کنید را هم مشخص نمایید.

ضرب العجل تعیین کنید

با اطلاع از مراحلی که قرار است طی کنید، مشخص کنید که چه زمانی می خواهید کار روی وردپرس را به صورت تمام وقت پی بگیرید. یعنی آن قدر در کار کردن با وردپرس و مهارت های آن حرفه ای شدید که به آن می توانید به یک شغل کامل نگاه کنید. البته خیلی هم ایده آل گرا نباشید. چرا که برای حرفه ای شدن در یک موضوع نیاز به چند سال کار و مطالعه دارید.

کسب و کارتان را رسمی شروع کنید

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کاری را دارید، کار را رسمی شروع کنید. حالا خیلی ها به دنبال ثبت شرکت و قانونی کردن آن هستند. اما اگر نخواستید این کار را هم بکنید، حداقل رسم و رسوم فنی کارتان را رعایت کنید و حرفه ای شروع کنید.

تصمیم بگیرید که با درآمد اضافی تان چه کار می خواهید بکنید

اگر می خواهید با این درآمد روی کسب و کار جدید کار کنید، یک حساب بانکی جدید باز کنید و تمامی درامد آن را به آن واریز کنید. سپس سعی کنید ببینید که چطور میتوانید روی کار جدید با این درآمد سرمایه گذاری کنید. یا حالا شاید خواسته باشید روی زندگی تان سرمایه گذاری کنید. به هر حال برای آن هم برنامه داشته باشید.

نمایش یک جلوۀ حرفه ای

به دیگران بگویید که در حال انجام چه کاری هستید، یک سایت حرفه ای راه اندازی کنید، کارت ویزیت چاپ کنید و به شبکه های اجتماعی مثل لینکدین بپیوندید. خودتان را به عنوان یک وردپرس کار حرفه ای به جهانیان معرفی کنید و حتماً در پروژه های داوطلبانه هم شرکت کنید.

انعطاف پذیر باشید

مهم ترین نکته ای که باید گفت، این است که انعطاف پذیر باشید. همه چیز آن طور که شما انتظار دارید پیش نخواهد رفت. بنابراین برای تطبیق دادن شرایط آماده باشید. آماده باشید اهداف و یا هر چیز دیگری مثل برنامه کاری تان را تغییر دهید. به این می گویند انعطاف پذیری که هیچ چیز نتواند جلوی شما را بگیرد.