از آخرین نسخه PHP استفاده کنید

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ در دستۀ امنیت وردپرس بدون دیدگاه
Rate this post

PHP هم در اصل یک نرم افزار است. یا بهتر بگوییم یک موتور است که با زبان های برنامه نویسی سطح پایین تر از خودش نوشته شده. پس این نرم افزار هم پس از مدتی که توسعه دهندگانش روی آن کار کردند، نسخه های جدیدی از خودش بیرون می دهد که دارای کیفیت و امکانات بیشتری است. هاست های مدرن هم امروزه به شما امکان تغییر نسخه PHP سایت تان را می دهد. بسته به اسکریپتی که از آن استفاده می کنید، می توانید آخرین نسخه از پی اچ پی را روی هاست فعال کنید. در حال حاضر آخرین نسخه  PHP 7 است که وردپرس و دیگر CMS های به روز از آن پشتیبانی می کنند.

از آخرین نسخه PHP استفاده کنید

از آخرین نسخه PHP استفاده کنید

از نسخه ۵٫۵ به پایین PHP به هیچ عنوان استفاده نکنید!‏

از نظر امنیتی به هیچ عنوان توصیه نمی شود که از نسخه ۵٫۵ PHP به پایین استفاده کنید. در این نسخه و نسخه های قبل تر باگ های امنیتی است که ممکن است سایت شما را با خطر روبرو سازد. آخرین نسخه PHP قبل از نسخه ۷ آن، نسخه ۵٫۶ است که اگر مجبور هستید حتماً این نسخه را روی هاست خود فعال کنید.

همانطور که گفته شد، در زمان خرید هاست حتماً به این موضوع دقت داشته باشید که بتوانید نسخه PHP را خودتان انتخاب و فعال کنید. و حتماً هم PHP 7 را انتخاب کنید. در آموزش تغییر نسخه PHP در cPanel انجام این کار آموزش داده شده است.