بهترین روش یادگیری وردپرس

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ در دستۀ آموزش وردپرس بدون دیدگاه
Rate this post

کار کردن با وردپرس بسیار ساده است. پس طبیعتاً باید یادگیری آن هم ساده و راحت باشد که همین طور هم هست. روش های مختلفی هم برای یادگیری وردپرس وجود دارد که همین ابتدا بگذارید خدمت شما عرض کنم که دیدن ویدیوهای آموزشی بهترین روش یادگیری وردپرس است. حالا چه کار با وردپرس و چه برنامه نویسی و توسعه وردپرس که کاری به مراتب سخت تر است. اما به غیر از دیدن فیلم های آموزشی، مقالات آموزشی تصویری هم از دیگر روش های یادگیری وردپرس است که با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید به این مقالات آموزشی دست یابید. به عنوان مثال مقالات آموزشی سایت ما هم از این دست نوع آموزش هاست. البته ما در سایت مان ویدیوهای آموزشی هم منتشر می کنیم.

بهترین روش یادگیری وردپرس

بهترین روش یادگیری وردپرس

یادگیری وردپرس با آزمون و خطا

این روش از بهترین و اولیه ترین روش های یادگیری وردپرس است. شخص وردپرس را روی رایانه شخصی و یا روی هاست خود نصب می کند. وارد پیشخوان می شود و شروع به کار کردن با اجزاء مختلف صفحه پیشخوان و دیگر امکانات وردپرس می کند. اگر هم مشکلی سر راهش سبز گردد، با کمک روش های بعدی که در ادامه به آنها پرداختیم، راه کار مشکلش را پیدا کرده و آن را حل می کند. شما هم می توانید شروع آموزش وردپرس را از این گام آغاز کنید. نه تنها هیچ ضرری هم ندارد. بلکه پس از مدتی می فهمید که ایا وردپرس به درد شما می خورد یا خیر. بدون اینکه هزینۀ سنگینی به شما تحمیل شده باشد.

یادگیری وردپرس با مقالات آموزشی

این روش از مرسوم ترین روش های آموزش در محیط وب است. برای شروع صفحه موتور جستجوی گوگل را باز می کنید و عبارتی که مرتبط با موضوع مد نظر شماست را وارد می کنید. نتایجی که در وهلۀ اول بر خواهد گشت، همان مقالات آموزشی هستند که تک و توک هم فیلم های آموزشی در بین آنها دیده می شود. البته هنوز ویدیوهای کامل و جامع آموزش وردپرس ان هم به صورت رایگان چندان فراگیر نشده است.

یادگیری وردپرس با دیدن فیلم های آموزشی

ولی ما یک منبعی را به شما معرفی می کنیم که ویدیوهای آموزش وردپرس را به صورت فارسی و رایگان و جامع در اختیار شما می گذارد. برای این منظوری به صفحه ویدیوهای آموزش وردپرس از سایت wptutorial.ir مراجعه کنید و فهرست فیلم های آموزشی را مشاهده کنید. شما حتی قادرید فیلم ها را به صورت مستقیم روی رایانۀ شخصی خود دانلود کنید و بدون محدودیت آنها را تماشا کنید.

یادگیری وردپرس با معلم خصوصی

این هم از دیگر روش های یادگیری وردپرس است. هر چند که سرعت کار و شاید هم کیفیتش زیاد باشد. اما از نظر هزینه حتماً برای همه مقرون به صرفه نیست. مخصوصاً اینکه اگر بعد از اینکه دوره را تمام کردید، به چیزهایی که یاد گرفتید نگاهی بیاندازید، می بینید که تمامیِ آنها را خودتان هم می توانستید حداقل به کمک ترکیبی از روش های بالا بیاموزید. همیشه باید در نظر داشت که هیچ کوزه گری، فوت گوزه گریِ خودش را به راحتی در اختیار دیگران قرار نمی دهد. البته کار کردن با وردپرس هم چندان فوت و فن ندارد. هر چند که نکات کاربردی زیاد دارد. این طراحی قالب و نوشتن افزونه است که ممکن است فوت و فن زیادی داشته باشید که تمامی آنها بیشتر با تمرین و تلاش شخصی حاصل می شود.