یادگیری خودآموز وردپرس

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ در دستۀ آموزش وردپرس بدون دیدگاه
Rate this post

آیا می شود وردپرس را به صورت خودآموز یاد گرفت؟ این سوالی است که خیلی از دوستان از خودشان می پرسد و ما در این جا قصد پاسخ به این سوال را داریم. من نظر شخصی و همچنین تجربۀ کاری خود را با شما در میان می گذاریم و امیدوارم که به درد شما بخورد. تقریباً همه چیز را می توان خوداموز یاد گرفت. منظور از خودآموز این است که منابع اصلی و مفید را از جاهای مختلف پیدا کرد و شروع به مطالعۀ آنها کرد. این قانونی است که برای من همیشه صدق کرده و خواهد کرد. حتی تجربه چیزی فراتر از آن را هم ثابت کرده است. خیلی از افراد موفق که همینک در حال فعالیت های حرفه ای در حیطۀ کاری شان هستند، به صورت خودآموز کار آموزش را شروع کردند و الان حتی به یک استاد تمام عیار تبدیل شدند.

یادگیری خودآموز وردپرس

یادگیری خودآموز وردپرس

خیلی از عزیزان فکر می کنند که همیشه برای یاد گرفت چیزی باید کلاس رفت و باید حتماً مدرکی هم در میان باشد. اما حقیقت این است که مدرک هیچ ارزشی ندارد. اگر شما بدانید که هنر و علم واقعی اگر در قالب یک شخص خودش را نشان دهد، چقدر می تواند با ارزش باشد، به هیچ عنوان دنبال مدرک نخواهید رفت. مثلاً همین وردپرس را در نظر بگیرید. خیلی از افراد با تمرین و ممارست شخصی توانسته اند یک وردپرس کار و حتی توسعه دهنده وردپرس حرفه ای شوند. الان که نگاه می کنم، می بینم درآمدهای چند ده میلیونی در ماه دارند. این یعنی موفقیت! موفقیتی که در هیچ کلاسی و یا هیچ دانشگاهی به ما آموزش نمی دهند. موفقیت یعنی خواست خودِ انسان. یعنی تو بخواهی که وردپرس یا حالا هر چیز دیگری را بیاموزی و این اتفاق حتماً خواهد افتاد.

مطلبی را با عنوان بهترین روش یادگیری وردپرس از قبل درون سایت آماده کردیم که برای تکمیل این بحث، به شما پیشنهاد می کنم آن را هم مطالعه بفرمایید. در آن مقاله به شما گفتیم که از چه روش هایی می توان وردپرس را یاد گرفت. اما بهتر است لُب کلام را همین جا خدمت شما بگویم. ببینید؛ برای یاد گرفتن زندگی، باید زندگی کرد. و برای یاد گرفتن وردپرس باید با وردپرس کار کرد. برای یاد گرفتن هر چیز دیگر این قضیه صدق می کند. اگر می خواهید تایپ ده انگشتی یاد بگیرید، باید از همین الان که صفحه کلید جلوی شماست شروع به گذاشتن تصحیح انگشتان روی دکمه های صفحه کلید کنید و شروع به کار کنید. پیشرفت آنی هیچ وقت حاصل نمی شود. پیشرفت گام به گام است و پله های موفقیت را یکی یکی باید پیمود.

امیدوارم که با جملات و کلمات مثبت این مقاله، قانع شده باشید که علاوه بر وجود توانایی یادگیری هر دانشی در وجود شما، برای یادگیری فقط کافی است شروع کنید. پس همین الان شروع کنید!