آموزش وردپرس حرفه ای

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ در دستۀ آموزش وردپرس بدون دیدگاه
Rate this post

اگر قصد آموزش وردپرس به صورت حرفه ای را دارید، ما به شما پیشنهاد ویژه ای داریم. اگر به دنبال آموزش وردپرس حرفه ای باشید و سایت های زیادی را زیر و رو کرده باشید، حتماً می دانید که برای یاد دادن وردپرس به شما مبالغ هنگفتی دریافت می کنند. حتی برخی از آنها به ازای دریافت این مبالغ آن چیزهایی که باید یاد دهند را با کیفیت مطلوب آموزش نخواهند داد. دلیلش هم کاملاً واضح است؛ یا مهارت کافی در امر آموزش را ندارند و یا اینکه اصلاً نمی خواهند چنین کاری را بکنند که شما را همیشه محتاج خود کرده و در کمترین حالتش کاری کنند که مدام به سایت شان سر بزنید و یا از محصولات بعدی شان خرید کنید.

آموزش وردپرس حرفه ای

آموزش وردپرس حرفه ای

اما این بدین معنا نیست که اصلاً به هیچ عنوان سایتی یا منبعی وجود ندارد که آموزش های رایگان و کامل و جامع را منتشر نکند. ما در اینجا دو منبع آموزشی کامل و رایگان را خدمت شما معرفی می کنیم که بعد از بررسی آنها حتماً علاقه مندشان خواهید شد. هیچ کدام از این منابع آموزش های تکراری دیگر سایت ها را منتشر نمی کنند. بلکه برای تولید منابع آموزشی زمان می گذارند.

سایت آموزش طراحی سایت – وبنولوژی webnology.ir

این سایت که با عنوان وبنولوژی در بین کاربران وب شناخته شده است، از تمامی مباحث مرتبط با طراحی سایت محتوای جدید منتشر می کند. حتی برای کسانی که به دنبال یادگیری مدیریت سرور وب برای هاستینگ هستند و یا می خواهند سایت خودشان را روی سرور خودشان راه اندازی کنند، آموزش مدیریت سرور لینوکس و ویندوز ارائه می کند. طبق نظراتی که در قسمت دیدگاه های نوشته های این سایت منتشر شده، به نظر می رسد تمامی کاربران با دست پر از این سایت خارج شدند. شما هم می توانید به رایگان از محتوای تصویری این سایت بهره برداری کنید.

سایت آموزش وردپرس – wpTutorial.ir

این سایت جزء منابع منحصر به فرد آموزش تصویری و ویدیویی وردپرس است. وردپرس را می توانید با دیدن ویدیوهایش که به صورت انحصاری تولید شده است به صورت حرفه ای یاد بگیرید. کمتر سایتی چنین آموزش هایی را آن هم به صورت رایگان به شما ارائه می کند. علاوه بر آن آموزش های متنی و تصویری آن هم زبانزد است و باعث شده خیلی از کسانی که می خواهند وردپرس را بیاموزند تنها روی همین سایت کار کنند و وقت شان را بگذارند. هر روز هم تعداد این آموزش ها افزایش پیدا می کند که باعث بازدید رو به رشد این سایت شده است.

تنظیم زمان وردپرس