وردپرس و متعلقاتش را از سایت های متفرقه دانلود نکنید!

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ در دستۀ امنیت وردپرس بدون دیدگاه
Rate this post

دانلود رایگان افزونه یا قالب هایی که به صورت تجاری و پولی ارائه می شوند، از سایت های متفرقه امری وسوسه برانگیز است. با خودمان فکر می کنیم که چقدر می تواند در هزینه های ما صرفه جویی شود اگر از منابع غیر رسمی افزونه ها و قالب های پولی را دانلود کنیم. اما ماجرا چیز دیگری است. به عنوان یک پیشنهاد دوستانه، فراموش نکنید که وردپرس و متعلقاتش را از سایت های متفرقه دانلود نکنید.

وردپرس و متعلقاتش را از سایت های متفرقه دانلود نکنید

وردپرس و متعلقاتش را از سایت های متفرقه دانلود نکنید

کسانی که محصولات پولی را به صورت رایگان عرضه می کنند، حتماً قصدی هم دارند. خیلی از سایت ها با این کار به دنبال جذب بازدید کننده می گردند. خیلی های دیگر می خواهند در کنارش محصولات پولی خود را به فروش برسانند. اما خدا نکند که پست تان به سایتی بخورد که قصدش مجاب کردن شما برای نصب افزونه یا قالب خاصی است که بعد از آن سایت شما را هک کند.

کم نیستند افزونه ها و قالب هایی که امکانات خوبی دارند اما به رایگان عرضه می شوند و خارج از منابع رسمی اند. منظور از منابع رسمی، مثلاً سایت wordpress.org برای وردپرس و متعلقاتش است. با دانلود افزونه ها و قالب ها از مخزن و منبع اصلی وردپرس، خیال تان راحت است که مشکلی برای سایت تان پیش نخواهد آمد. امنیت چیزی به غیر از جمع کردن حواس مان نیست. باید چشم هایمان را باز کنیم و کمی دانش خود را بالا ببریم.