هزینه آموزش وردپرس

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ در دستۀ آموزش وردپرس بدون دیدگاه
Rate this post

اگر به دنبال اطلاع از هزینه آموزش وردپرس هستید، خوب جایی آمده اید. راهنمایی خوبی را برای شما آماده کردیم که از هزینه یادگیری وردپرس گرفته تا روش یادگیری را در بر می گیرد. در ابتدا باید خدمت شما عرض کنم که برای یادگیری هر موضوعی اگر خودِ شخصِ شما همت لازم را داشته باشید، نیازی به هزینه کردن ندارید. مخصوصاً برای کار کردن با خودِ وردپرس برای مدیریت سایت. راه اندازی سایت با وردپرس و مدیریت کردن آن کار ساده ای است که نیازی به هزینه کردن ندارد. شما خود با منابع آموزشی موجود در سطح اینترنت می توانید شروع کنید و به یک وردپرس کار حرفه ای تبدیل شوید. اما ممکن است خواسته باشید سرعت تان را بالا ببرید و از یک شخص با تجربه کمک بگیرید که قضیه فرق خواهد کرد.

هزینه آموزش وردپرس

هزینه آموزش وردپرس

 

اگر قصد شما این است که به صورت حضوری آموزش ببینید، می توانید از یک شخص با ترجبه کمک بگیرید. با این کار علاوه بر اینکه سرعت کارتان بالا می رود، خطاهایی که ممکن است در حین آزمون و خطا انجام دهید را مرتکب نمی شوید. اصولاً این موضوع یکی از مزیت های ویژۀ آموزش حضوری به همراه هزینه است. حالا اگر بخواهم به شما قیمت دهم که با چه هزینه ای می توانید وردپرس را یاد بگیرید، باید به سطح آموزش هم اشاره کنم. اینکه از سطح صفر خواسته باشید به سطح حرفه ای کار کردن با خودِ وردپرس بدون کدنویسی برسید، از ۱۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان بسته به مهارت شخص آموزش دهنده و تعداد جلسات می تواند متفاوت باشد. البته باید دانست که تمرین و آزمون و خطاهای خودتان هم باید سر جای خودش باشد. چرا که بخش اصلی آموزش همین تمرین هاست.

سطح دیگر آموزش وردپرس، مربوط به آموزش توسعه و برنامه نویسی وردپرس است. منظور از توسعه همان طراحی پوسته وردپرس و یا نوشتن افزونه برای وردپرس است. این کارها نیاز به دانش برنامه نویسی دارد و کسی که خواسته باشد این مهارت ها را به شما آموزش دهد، ابتدا به ساکن باید برنامه نویسی PHP و کدنویسی HTML و CSS را به شما آموزش دهد که این دوره ها هم هزینۀ خاص خودش را دارد. ولی به طور میانگین از ۵۰۰ هزار تومان هزینۀ آموزش توسعه وردپرس به صورت حضوری شروع می شود. اینکه سقف هزینه آموزش توسعه وردپرس چقدر است، کاملاً به مباحث آموزشیِ مدرس دارد.

فراموش نکنید که این هزینه ها با توجه به تجربه به دست آمده و ممکن است بسته به شهر و زمان قیمت ها برای شما متفاوت باشد. اما به هر حال با دانستن این موضوع بهتر می توانید بسته به هزینه آموزش وردپرس تصمیم گیری نمایید. نکتۀ آخر هم اینکه امروزه بیشتر افراد ترجیح می دهند از بسته های آموزشی غیرحضوری و یا مجازی استفاده کنند. که هم هزینه کمتری دارند، هم اینکه کنترل بهتری روی دورۀ خود خواهند داشت. شاید قیمت این دوره ها هم در حد همین آموزش حضوری وردپرس تمام شود. اما معمولاً این گونه نیست و قیمت های به مراتب کمتری دارند.