خرید لایسنس دایرکت ادمین ارزان

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ در دستۀ طراحی سایت بدون دیدگاه
Rate this post

ما برای نصب و کانفیگ کنترل پنل دایرکت ادمین روی سرور لینوکس، نیاز به لایسنس دایرکت ادمین داریم. لایسنس در اصل جوازی است که برای استفاده از آن نرم افزار مودر نیاز ماست و باید خریداری شود. لایسنس ها معمولاً گران قیمت هستند و برای خریداری آنها باید مبالغ زیادی را پرداخت کنیم. به همین دلیل باید به دنبال کاهش هزینه های خود باشیم. یکی از این راه ها استفاده از لایسنس ارزان قیمت و اشتراکی است. یک چنین لایسنس هایی دقیقاً به مانند لایسنس اصلی عمل می کنند و امکان به روز شدن از سرورهای اصلی را دارند. در این جا مرجع خرید لایسنس دایرکت ادمین ارزان را معرفی می کنیم.

خرید لایسنس دایرکت ادمین ارزان

خرید لایسنس دایرکت ادمین ارزان

برای خرید لایسنس دایرکت ادمین ارزان کافی است به صفحه سفارش لایسنس دایرکت ادمین شده آی پی سرور و همچنین نوع سیستم عامل را انتخاب کنید و مراحل را طی کنید. سایت وبنولوگ یکی از معروف ترین شرکت های هاست و دامنه و خدمات میزبانی و لایسنس است که می توانید با خیال راحت به آن اعتماد کرده و خرید خود را انجام دهید.

قیمت لایسنس در حال حاضر (بهار ۹۷) تنها ماهیانه ۶ هزار تومان است. این مبلغ را در هیچ کجای دیگر یافت نخواهید کرد. به صورت فوری برای تان فعال می شود و دستور العمل استفاده از آن پس از پرداخت مبلغ صورت حساب برای شما ارسال می شود. در زمان فعال بودن لایسنس، پشتیبانی تیکتی و فوری همیشه همراه سرویس خواهد بود. پس اگر به فکر کنترل سرور لینوکس خود با کنترل پنل دایرکت ادمین و فروش هاست و سرویس های مبتنی بر خدمات سرور هستید، همین الان لایسنس ارزان قیمت و با کیفیت آن را هم تامین کنید.